فقط برای عزیزم
تنها ترین بهانه زنده موندنم با تو بودن است
سلام دوستان عزیز به وبلاگ خودتون خوش امدید لطفا قبل از خارج شدن از وب نظرتون رو در باره ی وب برای من ثبت کنید و ممنون میشم اگه از ارسال نظر تبلیغاتی خوداری کنید
شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, :: 21:43 ::  نويسنده : طاهر
سلام ...سلااااااااااااااااااام.الی جوووووووووون تقدیم میکند.این وبلاگ رو به خاطر عقشم درست کردم.بقیه دوستان دلشون بوسوزهعرضم به خدمتتون که اینجانب به دلیل بیکاری مفرط و فراغ بال و راحتی از دستورهای بی حد و اندازه افسانه(لعنت الله الیه)تصمیم به نوشتن این وبلاگ خصوصینموده ام.ولی خدا وکیلی دلم واسه همه همه تون تنگ شده.حتی گماری خودموناز خودم بگم .....جات خالی پروانه از صبح تا شب که خوابم ......ها ها 11 واحد دارم.....بیدار که میشم چایی هم اماده است.(دیگه زهرا نیست که تا چشام باز شد بگه چایی بزار(کلاسامم فووووووول غیبت شده به سلامتیمجبورم تا اخر همشو برم.هااااااااااااااااا راستی! از رژیمم بگمالی 9کیلو لاغر شده.شولووووووووووولوووووووووووووتشویقالان شدم 79.(لا مصب این عشقه یه انگیزه ای میده که الی چند وقته شوکولات نخوردهکم خوردم یعنی(راستی نامردا کوفتتون بشه همش عقشمو تودانشگاه می بینین .مخصوصا اون افسانه نامرد.مرض حالا که من رفتم بابا بابا میکنی؟در این وبلاگ پرمحتوابیشتر میخوام روند رژیم گرفتنمو بنویسم که انگیزه بگیرم مثلا.همم خاطراتو ،طنز.،حرف عشقولانه ای چیزی به هر حال خوشحال میشم دوستام نظر بدن.بووووووووووووووس دوستون دارم.ایشاا...یه روز همه پیش هم باشیم.مخصوصا من بیام پیش نفسم که دارم از دوریش دیوونه میشمخداحافظ گوگولیاااااااااااا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ashch tanha و آدرس taher9375.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طورv خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 24721
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


qwert